Family…love

Jeg elsker min lille familie!

I disse dager skjer det litt i livet vårt,derfor vil jeg bare lage et lite innlegg om min herlige lille familie.

Samboeren og jeg har vært sammen i 4 år og 4 mnd, sammen har vi en fantastisk datter som blir 16 mnd denne mnd. Som tiden flyr når man har det bra! 🙂

Image

Vi har også et familiemedlem til som heter Kaos Pus, han er en sjarmerende flott pusemann som både sitter og gir labb når han får kattegodis! Han var vår første «baby».

Image

Jeg kan bare ikke fortelle nok hvor mye disse 3 betyr for meg!

I blant må man bare stoppe opp og tenke på hvor mye familien betyr, vi er heldige som har hverandre ❤

Ha en nydelig vårdag der ute folkens! Her tilbringes den til å rydde og vaske litt,legge sammen klær osv…ja dere vet vel alt stell et hus trenger 😉

Legg igjen en kommentar

