«Just a papir star…»

De beste  gavene man får er hjemmelagd, midt opp i julestriden i fjor kom barndomsvenninna mi med en papirstjerne til meg.

Jeg ble rørt og forfjamselig glad,for hun vet jeg elsker stjerner,å denne hadde hun brettet helt med sine egne hender.

Rart hvor lite som skal til for at det betyr noe,også bare en stjerne i papir da…det er ikke bare bare når den er lagd med omsorg og kjærlighet fra en god venn 🙂

Image

Det er jo kanskje mer en julestjerne? Men jeg bryr meg ikke om det,den henger så pent på veggen som enda er så altfor tom…

Image

Image

Flott stjerne eller hva?

Håper alle der ute har en venninne som gir små oppmerksomheter i ny og ned,for det kan være så lite men bety så utrolig mye!

😉

2 kommentarer on “«Just a papir star…»”

  1. Taubanevegen sier:

    Nyyydelig brettet stjerne. Flott mønsterpapir også.

    Ønsker deg en fin kveld! 🙂


Legg igjen en kommentar

