Litt nytt… (gammelt også)

Litt nytt og gammelt interiør er tatt plass i hjemmet. Den gamle pyntegjenstanden fant jeg på gjenbruksbutikken på Kårmo. (Misjonssentralen)Den var så sjarmende og flott der den stod…jeg tenkte at den hadde passet fint på rommet til snuppeline. Å der skal den til slutt 😉

image

Den pensjonerte butikkekspeditøren fortalte at det var en mor med sitt barn. Men jeg har heller tro på at det er en storesøster med sin lillesøster eller bror. Sjarmerende er den i hvert fall 🙂

image

Forutenom den så fant jeg den billigste og søte melke/fløtemuggen på Søstrene Grene til kr 12! Den måtte bare bli med hjem…siden jeg har en venninne som alltid vil ha melk i kaffen sin 😉

Sliter litt med en vond skulder for tiden,så kan ikke love mange blogginnlegg. Men vi får se 😉

Legg igjen en kommentar

