Hipp hipp hurra!!

Nå er bloggen min på wordpress fylt hele 1 år! 🙂

Liker denne bloggen mye bedre enn blogg.no sin,tar bare litt tid å finne ut av ting. Men det står fint forklart på siden.

Happy Anniversary!
4 kommentarer on “Hipp hipp hurra!!”

  1. Taubanevegen sier:

    Gratulerer med bloggens 1- årsdag! 🙂

    Og gratulerer som medlem av NIB! 🙂 Jeg har også sendt inn søknad om medlemsskap, men ikke fått svar enda.

    Lillemor her er lite interessert i å ligge på stellematta når hun stelles! 😉 Vi har bleier i en kurv under en benk på badet. Kurver er flott og pen oppbevaring, syns jeg.

    Håper helga er fin!

    • Tusen takk 🙂 Det tok sin tid å få svar til meg også,så du får bare vente som jeg gjorde 🙂 Kurver er flott og pen oppbevaring ja,tenker litt på den 😉

      Helga var fin,håper du har en flott kveld!

  2. Gratulerer! 🙂

    Håper dere har en flott helg! 🙂


Legg igjen en kommentar

