Bort med stellebord…inn kommer?

Snuppeline på 16 mnd har ikke ro i stumpen til å ligge mye på stellebordet lengre, å derfor ønsker jeg og fjerne stellebordet som tar så mye plass! For vi har jo et pent lite bad sånn egentlig 😉

Men spørsmålet er da, hvor skal jeg gjøre av stellesakene? Bleier,kremer osv?

Hvilken løsning har du på ditt bad? Vi har allerede en kommode til snuppeline der,men den er full av klær…Jeg har veldig lyst på en slik vegghylle fra Bohus til å ha på badet…eller stua!?

Image

Men den hjelper kun for å få LITT orden på alt hun har av kremer,såpe,shampoo osv. Så det er ikke en så veldig god løsning…bare at hylla er nydelig! Problemet blir da bleiene…hvor skal jeg gjøre av disse? Hvor eller i hva oppbevarer dere bleiene?

Ellers ser jeg litt på Ikea sin side…

Image

Dette skapet er slett ikke verst å se til…ønsker å ha en skapdør som kan lukkes tror jeg,slik at det ikke blir mer støv å tørke…

Vurderer også en slik…

Image

Men da må den eventuelt males og en slik er jeg redd kan fort bli seende rotete ut?

Dette er ikke enkelt…hjelp meg! Hvilken løsning har du på ditt bad etter at stellebordet ble tatt vekk?

Ha en riktig god helg folkens 🙂

4 kommentarer on “Bort med stellebord…inn kommer?”

  1. Kineeee sier:

    Får dem i hvit å;) med evt kurva inni:)

  2. Vi byttet ut stellebordet med en Hemnes-kommode fra Ikea. I de to nederste skuffende har jeg klærene hennes, og så er øverste skuff til bleier og stellesaker. Kommoden rommer en del, så her har det vært en super løsning 😉

    Lykke til!

    • Så smart,vi har allerede en kommode på badet.vi kunne jo selfølgelig ha gjort det like enkelt som dere å hadde bleier og kremer i øverste skuff! 🙂 takk for tipset 🙂


Legg igjen en kommentar

