Stolt medlem…

Endelig kan jeg kalle meg et stolt medlem av Norske interiør blogger! It’s a like a little dream coming true! 😉

Jeg sendte en søknad til de for en evighet siden, og mottok endelig en mail i forrigårs.

Det var en superkoslig liten e-mail jeg mottok fra damene bak den flotte interiør siden de har.

wpid-20121022_081909.jpg

*mimrer litt tilbake i tiden jeg kunne ha duker og pynt på bordet* 😉 Snuppeline er en ræcer på å rive ned og kaste alt rundt seg for tiden…hun liker IKKE å høre etter mammaen sin 😉 Flere som har det slik som meg ved alderen 16 mnd eller??

wpid-20121117_184505.jpg

Det stod følgende:

Hei!

Beklager den forferdelig lange ventetiden, vi har gledet oss veldig til å legge deg inn!
Velkommen skal du være, håper du vil trives i det store felleskapet av interiørbloggere.

Du er lagt i hverdagsroll 5, merk at når du trykker på «vis alle» vil kun de 50 siste innleggene fra rollen komme opp, ikke den fullstendige oversikten over bloggene i aktuell roll.

Vi blir kjempeglade hvis du vil ha en knapp til oss på bloggen din, du finner de HER. Du kan også følge oss på FACEBOOK.

Vi gleder oss til å bli bedre kjent!

*biiiip*

Er ikke det koslig da,kanskje dette gir meg mer ork og energi til å blogge mer i fremtiden 🙂

(får vi da endelig håpe,har vært veldig stille i noen mnd fra denne kanten…)

Stolt medlem av Norske Interiørblogger

NIB

Er du medlem av Norske interiørblogger?

Legg igjen en kommentar

