God helg

Helgavasken ble tatt i går, helgekos med god mat (lasagne) sammen med familien venter i dag. (Kanskje noen glass vin hvis vi orker?)Gleder meg til å hente snuppeline i barnehagen, i dag skal jeg nyte dagen! Ta meg tid til en kopp te på jobb å sånt…sjelden man har tid til å nyte…

Helgen skal nytes med hele 2 dager fri! Man vet ikke å nyte en frihelg før man har jobbet annenhver helg sier jeg…

image

Jobber du helg? Jeg har i hvert fall lært meg å nyte frihelgene mine med familien….de er hellige!

image

God helg lesere!Håper dere også skal nyte dagen og ikke minst helgen! Det er jo faktisk vinterferie…;)

image

Lysekrona mi er blitt for liten synes jeg…kanskje på tide å oppdatere den?? 😉

10 kommentarer on “God helg”

  1. Taubanevegen sier:

    Og nå er det en ny helg allerede! 😉 En uke går så fort! Vi har kost oss med vinterferie denne uka. 🙂

    Så søte stjerneskåler, lik den du har på bordet, på Kremmerhuset her om dagen. Lurer på om et par av de skal få bli med hjem en dag? 😉

    Jeg jobber ikke helg. Jeg er lærer, og dette semesteret jobber jeg bare 60 % (man, tors og fre). Fra høsten øker jeg stillingen til 80 % med en dag fri i uka.

    GOD HELG! 🙂

    • Uff ja tiden flyr forbi! Stjerneskålen er fra Kremmerhuset ja 🙂 Jeg jobber alt fra 62-100%,ingen uker er like! men etterhvert med en ny sjef kommer på jobben så faller jeg vel tilbake til min 60-70%.det blir nok litt godt.satser på å få 3.hver helg med jobb istedet! god helg 🙂 godt å være lærer å ja fri hver helg da 😉

  2. Lite hi sier:

    Så deilig med frihelg da : ) Flotte bilder! Mannen min jobber turnus, noe som innebærer arbeidshelg innimellom. Ekstra godt de helgene han er hjemme da 🙂

    • det var deilig,men nå kommer min 2.jobbehelg! takker 🙂 mannen min er hjemme hver helg heldigvis,men jeg må nok dessverre jobbe annenhver 😦 turnus er turnus :/ ekstra godt når man har fri med familien kan jeg tenke meg ja! er i hvert fall sånn her 🙂

  3. Krusmynte sier:

    Så koselige bilder:). Helt enig med det å sette pris på helger. Før jobber jeg nesten alle lørdager, og da merkt jeg hvor godt det er de helgene en har fri:) setter fortsatt pris på helger da;)

  4. Håper alt står bra til, og at dere har en veldig fin påske! 🙂

    Her er også helgene hellige! Og ettermiddagene i grunnen også, da er det rett hjem og kose med Amalie den lille stunden før hun skal legge seg 🙂

    • Joda her står alt bra til,jeg har bare nedprioritert bloggen VELDIG 🙂 helger og ettermiddager er hellige her også ja,all tid med snuppene våre betyr alt 😀

  5. Tonje sier:

    Har jobbet helg ja, så kjenner til den å endelig nyte en frihelg 🙂
    Men setter også stor pris på å ha fri hver helg nå! Å har ikke særlig lyst til å gå tilbake til helgejobbing igjen..


Legg igjen en kommentar

