Kos i hverdagen…

Da jeg leverte snuppeline i barnehagen i dag forlot jeg barnehagen med et smil….

image

Så lite som noen tente telys fikk meg til å tenke på hverdagens «luksus».Vi må stoppe opp i blant og nyte øyeblikkene! Tiden går alt for fort…i dag nyter jeg dagen med trening og helgavask!Når jeg kommer hjem skal jeg også tenne lys på vårt inngangsparti.Så lite fikk meg til å smile, så da håper jeg bare andre ser mine tente lys på vårt inngangsparti og smiler de også.Ha en flott dag folkens, nyt dagen, den er din!:)

2 kommentarer on “Kos i hverdagen…”

  1. Så fint tanker og ord 🙂 Det er kjempeviktig! 🙂 De små øyeblikkene betyr masse for meg, bare det å sitte med Amalie og kose, og begrave nesen min i håret hennes og bare snuse inn den deilige duften av en liten jente. Det er et deilig øyeblikk 🙂


Legg igjen en kommentar

