Prosjekt krakk – før/etter

Et bruktkupp havnet inn i mitt hjem, kostet meg hele kr 20,- så jeg ble ikke fattig!

Interiør til denne prisen er bare noe MÅ ha! Min elsk på krakker er fra da jeg var liten, det var jo mange slike som stod i min mormor og morfars hjem!

Slik så krakken ut da jeg kjøpte den:

Steg 1: Puss krakken – blås av pussestøvet – vask krakken – tørk krakken tørr

Steg 2: Spray over krakken med grunning (eller mal på grunning,spørs hva du har for hånden)

Steg 3: Mal! (2 strøk)

Krakk med tekst på:

Jeg elsker krakker  – angrer litt på at jeg tok på tekst…men det er bare å male over igjen så kommer jo den bort 😉

Så hva synes du? Liker du slike prosjekt?

 

 

 

2 kommentarer on “Prosjekt krakk – før/etter”


Legg igjen en kommentar

