DIY Kokebok

En kveld for 3 år siden fikk jeg «lysten over meg» til å dekorerere en bok som jeg skriver oppskrifter i.

Det er en helt enkel bok med hard svart perm, inni den er det vanlige linjerte ark der jeg skriver oppskrifter.Selve boken er veldig kjedelig utseendemessig, men det var så utrolig fort gjort å få gjort noe med. Hadde tenkt å gjøre noe med den lenge,men det ble bare ikke…endelig fikk jeg finger’n ut!

Til å dekorere kokeboken brukte jeg bare vanlig scrapbook klistemerker å skrev ordet «KOKEBOK» å rammet inn ordet med blonder. Veldig enkelt, men ganske sjarmerende allikevel.Litt dekorering gjør seg alltid,så nå er den penere å sette opp til pynt på kjøkkenet istedet for å gjemme den bort i en skuff ♥

Utenom kokeboken har jeg også en lik litt mindre bok som også er sort utenpå som trengte litt «pynt».

Jeg tok et fint nostalgisk bildet jeg hadde liggende i rotemappen min og rammet inn selve bildet med blonder på midten av selve boken. Har planer om å bruke denne boken til inspirasjon i hverdagen min, klippe,lime, å ikke minst skrive diverse tips og ideer jeg har angående bloggen, hverdagen og ellers i livet. Min herlige,lille sorte pene bok♥


Så hva synes du?

Alle skulle ha hatt seg en sånn liten notisbok, ihvertfall dere interiør og hobbybloggere der ute! Hver gang jeg tar frem denne skal jeg kose meg, blir i godt humør bare av å se forsiden på boken jo!

Husk: Bruk fantasien, gjør bøkene til «din egen». Det er kun fantasien som stopper deg 😉

DIY – DO IT YOURSELF 🙂

 

Ha en fin dag folkens!

(dette innlegget er flyttet fra min gamle blogg) 😉

2 kommentarer on “DIY Kokebok”

  1. Ellen-Beate sier:

    Så smart ! Kokeboken min er veldig kjedelig , så kanskje jeg skal ta ditt tips og piffe den opp litt 😉 Ikke dumt !


Legg igjen en kommentar

