Litt vår…

Solen er her og da begynner jeg å tenke på våren…med våren kommer også løkblomster og fine farger 😉

Påsken nærmer seg med stormskritt(tiden går jo så fort!) og jeg gleder meg til påskeferie med min lille familie.

Mens jeg venter bruker jeg mine 2 flotte store tekopper til blomsterkrukker!

image

En liten påskelilje og en annen (perleblomst?) frisker litt opp på kjøkkenbenken min med sine farger.

Dagens tips fra meg til deg!

image

Litt tidlig med påskeliljer egentlig, men veldig koslig også.

Men jeg klarte ikke å vente…eller jeg klarte ikke å gå forbi de i butikken!! Klarer du å vente? 

Ønsker dere en flott fargerik helg 🙂

2 kommentarer on “Litt vår…”

  1. Taubanevegen sier:

    Ja, litt vårpynt må vi ha selv om det enda er en stund til vår ute… 😉 Perleblomster er helt nydelig! Koselig å sette noen blomster i en kopp også.

    Ønsker deg en fin uke! 🙂


Legg igjen en kommentar

