En gammel…

En gammel gyngestol er flyttet ned fra soverommet i 2.etasje og inn på stua. Gyngestolen fant mamma i containeren til naboen,mon tro hvor jeg har arvet mine elsk på brukte ting ifra?;)

image

Den gamle gyngestolen er visst en ekte Budalsstol.(hvordan ser man at det er det???)Den er lakkert i blank sort lakk å se til…den ble litt mer innbydende for min del med saueskinnet på seg. Bare snuppeline ikke starter å klatre på den…

image

Hva synes du?Synes den passet godt inn i kroken der jeg 🙂

2 kommentarer on “En gammel…”

  1. Taubanevegen sier:

    Så heldig du var som fikk den flotte gyngestolen! 🙂 Ønsker meg selv en sort gyngestol og kunne veldig gjerne tenkt meg den de har på Ikea! 🙂

    Vi har en Buddalsstol, den sto igjen etter den forrige eieren. Sjarmerende stol. Man ser vel at det er en Buddalsstol ved å se på hvordan beina er dreide og på hvilken måte «pinnene» i ryggen er satt sammen. Ser iallefall at beina på gyngestolen deres er like som beina på stolen vi har. 🙂

    • jepp det er jeg,er mange år siden da,først nå jeg har satt den frem i stua :-p ÅÅÅja,så kult at du visste hvordan jeg ser at det er en budalsstol da 🙂 Hvilken farge er det på deres da?


Legg igjen en kommentar

