Bursdagsgaver…

21.januar hadde jeg bursdag og fylte hele 28 år.(oj snart 30!!!)

Bursdagsgavene blir det desverre bare mindre av når man blir eldre.Hvem vil feire at alderen kommer?hihi.Men jeg fikk da 3 gaver,bedre enn ingenting!

Fra min kjære samboer og snuppeline fikk jeg en Dolce Gusto kaffemaskin og en Bodum presskanne med termokopp.(å et søtt kort selfølgelig!)

image

image

Fra mamma å pappa fikk jeg penger til å kjøpe meg nye klær,noe som virkelig trengs!!

image

image

Det er så rart med det,til min samboer og snuppelines bursdag styrer jeg og baker kaker og lager fest.Men i år bakte jeg ikke,orket ikke å ta en fest i forbindelse med min egen dag engang,er jeg blitt gammel nå?Eller hva skjer?Jeg skylder på sykdommen vi hadde i hus…hvor gammel er du og feirer du fortsatt bursdagen din med kaker og fest?

Hva synes du om gavene mine da?:)

Ha en flott dag kjære lesere, i dag har snuppeline fri og vi skal kose oss frem til hun skal til mimmi da jeg stikker på senvakt på jobbet!

12 kommentarer on “Bursdagsgaver…”

  1. Silly sier:

    Nice 🙂 Æ e 28 år, har ikke feira da æ å va heim med to syke. Baka muffins med 4 åringen, men det veit du alt om fra før 🙂 Fikk ingen gava på bursdagen min, men fikk en genser av søskenbarnet mitt, to fine såpestykka (som lukte himmelsk) og et skjerf av to venninna med familian ❤

  2. Kine sier:

    Det kjæm en gave til 😉

    Kjempefine gava, har jo dolce`n sjøl så den e digg 😉

    Du veit æ alltid feire dagen min me fest å kaka :p (aldri for gammel for å feire bursdag:)

    • jippi! så koslig 🙂 dolcen e herlig ja!koss vanlig kaffe bruke du da? jepp,du gjør det,å det e koslig da kine 🙂 men e så forskjell fra folk der å vuttu! tru det e enast dæ æ kjenne som feire både med kake å familie fortsatt 😉

      • Kine sier:

        har ikke barn enda æ vettu inger 😉 Men kake selskap med familien e jo et must, å en anledning te å treffes 🙂 æ Bruke den gule boksen, kjæm itj på ka den hete, men aroma et eller anna :p

      • det e jo sant da kine 🙂 nei du har nok ikke barn,men det bli jo det å 😉 tru det e dein gule æ å bruke,lure på koss dæm andre smake å æ shø :-p

  3. Gratulerer så mye med veloverstått! 🙂 så kjempefine gaver du fikk 🙂 Etter jeg fikk Amalie blir det ikke like mye feiring som før, men siden bestemoren min har bursdag samme dag som meg pleier å samle oss og ha litt mat og kake 🙂

  4. Wiii, litt sent ute, men gratulerer så mye med vel overstått 28 års dag! :)) Er jo sånn det er når man blir eldre. MIndre gaver. Men det er jo ikke så viktig heller lengre… 🙂
    Du har jo fått noen veldig fine gaver da.

    Ønsker deg en fin dag videre.

    Klemmer

    • Bedre sent enn aldri 🙂 du er ikke sent ute heller,for jeg la ut det bursdagsinnlegget lenge etter 21.januar da jeg hadde bursdag 😉 takker,ønsker deg og dine en riktig god helg 🙂


Legg igjen en kommentar

