Den fineste…

Rundt førjulstider i fjor var jeg på butikken Living for litt julegaveshopping.   

 Der så jeg den fineste puta jeg hadde sett på lenge.Jeg hadde virkelig lyst på denne…

Men jeg tok til fornuften og tenkte at jeg egentlig hadde nok puter.Så jeg dro hjem ensom hjem uten puta.              

Gjensynsglede var stor da jeg fikk akkurat DEN puta til julegave av en god venninne.(jeg hadde ikke ønsket meg den engang,men hun kjenner da meg å vet hva jeg liker)

image

Hvor godt skal ikke det gjøres????

Heldige meg som er eier av den fineste puta med stjerner av sølv!:) Er ikke den vakker så vet ikke jeg 😉 Nå må jeg løpe for å hente snuppeline i bh!

14 kommentarer on “Den fineste…”

  1. Taubanevegen sier:

    Tøff pute! Så gøy at du fikk drømmenputa av venninna di! 🙂

    Ønsker deg en fin uke og takk for koselige kommentarer fra deg! 🙂

  2. Guru sier:

    Hurra!! Så morsomt at puta får et eget blogginnlegg! 🙂

  3. Bråtan sier:

    Sååå fin! Heldig du er 🙂

  4. Den var kjempefin!! 🙂 De har mye fint på Living, tror jeg må ta meg en tur dit snart 🙂

  5. Heldiggris. Elsker stjerner og kunne godt tenkt meg den puten der:)


Legg igjen en kommentar

