Dagens tips – DIY bilder

Mangler du bilder å ha i rammene dine?Det gjorde jeg! Lag dine egne!

Print ut fra nettet eller gjør som meg!Jeg valgte og ramme inn noen pene servietter…(jeg eier da kun pene servietter som jeg nesten ikke tar meg «råd» til å bruke,hihi)

image

Skal det opp så skal det opp NÅ.  😉

Derfor ble det ingen pene bilder av snuppeline som kom opp på veggen denne gang.

image

image

Jeg  hadde disse skjønne rammene liggende i skapet 1 år,kanskje på tide at de kommer opp på veggen nå? Der gjør da rammene ikke noe godt for seg!!Her ser dere resultatet

image

Så hva synes du om tipset mitt? Nyttig eller helt ubrukelig? Ha en flott Lørdag folkens 🙂

4 kommentarer on “Dagens tips – DIY bilder”

  1. Ewy Marie sier:

    Så kreativt og flott : ) Det var jammen en god ide : )

  2. Nyttig! Det så kjempefint ut 🙂


Legg igjen en kommentar

