Detaljer…

Alle som leser bloggen min vet at jeg elsker detaljer…så her er noen detaljebilder fra  arkivet . Jeg tar alt for mye bilder som jeg glemmer å  lage blogginnlegg eller skrive om,jeg har så lite tid men så mange ideer til innlegg!!!hihi,flere der ute som har det sånn? så blir bildene bare liggende på pcn…ubrukt :-p

Image

Før snuppeline begynte å kaste alt fra bordene i gulvet hadde jeg denne stående på bordet for å spille musikk til henne. Men den står pent på rommet hennes istedet nå, vil jo ikke risikere at den blir ødelagt 😉 Lille frøken lett på tå er en klåfingret 13 måneders snuppeline som liker å kaste ting i gulvet. Luringen til mamman sin 😉

Image

Jeg elsker å dekorere fatene mine…har nesten 2 like kjøpt på bruktbutikk + et speilfat fra kremmerhuset.Bare fantasien som stopper her! Gleder meg til å pynte til påske igjen…snart påske jo folkens!

Image

En mørk vinterkveld i casa Kaos 😉

Image

Litt kos på dagtid må man da også ha, liker å tenne lys i vårt lille minihus 🙂

Det var alt for nå…jeg får kaste meg i dusjen og hoppe til sengs nå!(har faktisk vært på trening i kveldens mørke,endelig!!) I morgen skal jeg og snuppeline kose oss med trilletur og snømåkking,blir spennende det!

God natt kjære lesere , eller til deg som bare titter innom 🙂

 

6 kommentarer on “Detaljer…”

  1. Lite hi sier:

    Kjempekoselige bilder. Skjønne detaljer 🙂 Likte ekstra godt det sjarmerende lille huset ditt.

    Ønsker deg en fin kveld.
    Klemmer fra Lite hi

  2. Krusmynte sier:

    Så fine detaljer:). Kan tenke meg alt sånt er spennende å utforske for en liten en i huset ja:). Hihi

  3. Kjempe koselige bilder! Jeg har en lik spilledåsa til snuppa mi, men den står også høyt. Mest fordi musikken ikke er noe fin i den, men også fordi alt skal kastes i gulvet… 🙂
    Ønsker dere en god helg!
    -Mari

    • Takker 🙂 Tror ikke snuppeline heller liker musikken lengre,hun gjorde det før. Men ikke nå :-p ALT er morsomt å kaste i gulvet ja,de har vel deres periode 🙂 Har dere bare 1 snuppeline dere også? 🙂 eller har du flere barn?


Legg igjen en kommentar

