Litt nytt…

For en stund tilbake kjøpte jeg en vanlig liten såpedispenser i hvit og sølv til vårt lille bad.

image

Men da jeg plukket ut den så la jeg merke til en stor og flott såpedispenser i sølv i butikken.

Den var i mine øyne aaaalt for stor og ruvende til vårt lille bad…så valget falt på den lille hvite.

I ettertid angret jeg på valget.Derfor dro jeg tilbake i forrige uke å kjøpte den store i sølv! Hvilken såpedispenser likte du best?

image

Den lille havnet på kjøkkenbenken 😉 Så nå ble jeg fornøyd igjen,jeg elsker sølv! Det får ting og tang i hjemmet til å se mer ekslusivt ut 🙂 Hva synes du?Liker du sølv eller synes du kanskje gull er finest?

8 kommentarer on “Litt nytt…”

  1. Marianne sier:

    Den i sølv var finest:) Jeg har såpedispenser og tannbørsteglass i gull/bronse, bling bling;) http://www.ahlens.no/catalogueImage?uid=3d557d0f-42cc-4523-8abd-6bcbd07d1a3c&w=680&h=680

  2. Begge to var kjempefine, men jeg er så utrolig glad i hvitt, så jeg likte den best 🙂 Hvor har du kjøpt den? Jeg har to hvite nå fra Lucky Duck, men de bare flasser. Prøvde å bytte dem (de begynte å flaske to uker etter jeg kjøpte dem), men uten kvittering (som jeg selvfølgelig hadde mistet), nektet de å ta de tilbake. Jeg ble så sur! Så nå boikotter jeg dem, hehe 😉

    • Kjøpte den på kid interiør:) æsj så kjedelig at de begynte å flasse da!tragisk at de ikke tok de tilbake da…betalte du mye for de eller?

      • Jeg tror de kostet 149,- per stk, så det var utrolig kjedelig og ganske dårlig service, synes jeg 😉 tror jeg heller skal ta en tur på Kid og se etter den fine du har funnet 🙂

      • Ja det hørtes da ikke noe særlig ut!!Dårlig service er ikke koslig 😦 Ta turen på Kid du,trivelig folk og god service på Kid’n jeg handler i hvert fall 🙂

  3. mia sier:

    Hei! hvor er den i sølv fra? 🙂


Legg igjen en kommentar

