Lite blogging…

Jeg beklager så mye for lite blogging i det siste…men livet krever sitt! Så jeg har ikke prioritert bloggen...

Mye har skjedd på nyåret: mannen og jeg var på julebord, snuppeline har startet i barnehagen og gikk HELE 4 dager i barnehagen før hun ble syk. (var tilsammen bare ca. 4 timer hver dag)

Først så ble hun syk…dermed ble mammaen syk og nå ser det ut til at det er pappaen sin tur! Han fikk ikke slippe unna han heller…Men nå er i hvert fall snuppeline og mammaen i bedre form, så i morgen er det på’n igjen med barnehage for henne og jobb for meg!

SAM_0432

Senere i uka skal jeg virkelig prøve å ta meg tid til å lage et innlegg om et besøk på en antikkbutikk jeg hadde på nyåret. Det var så mye spennende der…var som å gå inn i et eventyr jo! Jeg handlet ikke selv der,men mamma og jeg fant noe nydelig til snuppeline som vi kjøpte! 🙂 Den er virkelig et antikkkupp! Nydelig er den med sine vakre detaljer…Så da er det bare vente å se om jeg får tid senere i uka til å poste et innlegg om denne brukt/antikkbutikken da…*kryssefingrene*

I dag har mannen og jeg shinet huset! JA,du leste riktig, jeg fikk kastet rundt mannen for å støvsuge mens jeg gjorde alt det andre som trengtes her (tørke støv,vaske gulv,vaske 3 maskiner med klær,rydde kjøkken osv) 

GODT og være ferdig med helgavasken før helgen 😉 Tok den kanskje litt tidlig da men…hoho

Ha en fin kveld folkens!

Det skal jeg! Snuppeline sover søtt i sengen og mannen i huset og jeg skal lage oss suppe og se film!

ENjoy!

4 kommentarer on “Lite blogging…”

  1. Taubanevegen sier:

    Kjedelig med sykdom, men sånn er det bare innimellom… Bra du og vesla er i bra form igjen! Lykke til med jobb og barnehage igjen! 🙂

    Gleder meg til å høre mer om antikkbutikkturen og kuppet du gjorde! 🙂

    Herlig med nyvasket hus! 🙂

    De to små har sovet en god stund og nå har de to eldste også funnet senga. Skal rydde litt på kjøkkenet og så bare slappe av foran peisen om ikke så lenge. 🙂 I morgen har jeg jobbfri, så det er ikke så mye å forberede til morgendagen på kvelden da. Ønsker deg en fin kveld videre! 🙂

    • jepp,sykdom tærer både på kropp og sjel. Lite søvn tilsvarer dårlig livskvalitet for oss alle!Satser på bedre tider fremåver nå. Takker 🙂 snuppeline våknet akkurat her,så jeg får vel se og finne senga sammen med henne så vi får oss opp til barnehagen i morgen 🙂 har slappet av med suppe og film her,herlig.Godt å ha jobbfri da,ønsker deg en fin uke 🙂

  2. Nå ble jeg veldig nysgjerrig! 🙂 Gleder meg til å se hva du har kjøpt 🙂

    Så deilig å få unna all vaskingen. Her har det hopet seg opp i set siste 😦


Legg igjen en kommentar

