Jeg kunne ha…

Jeg kunne faktisk ha blitt med på et tv-program på selveste tv3, hvis jeg hadde tatt kontakt med en som la igjen en kommentar på min gamle blogg her på november mnd!

Ikke at jeg hadde kommet til å tatt kontakt med han…men utrolig morsomt og bare tenke på at jeg faktisk kunne ha hatt muligheten da 😉 Er litt stolt bare av tanken kjenner jeg…Det er nok min elsk på gamle gjenstander og gjenbruk som er grunnen her!

wpid-IMAG0945.jpg

Et melkespann kan man bruke til så mangt…gammelt og herligt!

Kommentaren låt følgende:

hei ! jeg lager for tiden et program for TV3 som heter «Skjulte Skatter» og vi leter etter trøndere som er glad i antikviteter og brukt gjenstander ! Jeg kommer til Trondheim/Trøndelag neste uke – om du synes det høres interessant ut ring meg på ######## for en uforpliktende prat.

Mvh

 ###.

wpid-IMG_20120618_093612.jpg

Dette kunne jo faktisk ha vært spennende da! Eller hva tror du? Hadde du latt en slik sjangs gå fra deg hvis du hadde hatt muligheten? Jeg tror nok jeg hadde bare latt denne fuglen fly ettersom jeg er så lite «frempå og fram i media».

Men ettersom jeg så kommentaren nå nesten 2 mnd senere er jeg nok litt sen ute :-p

Men morsomt å vite at jeg faktisk kunne ha hatt muligheten, så nå får jeg bare vente og se hva dette programmet har å gi når det starter på tv3 da 😉

6 kommentarer on “Jeg kunne ha…”

  1. Så moro 🙂 Hadde jeg sett kommentaren tidsnok er det stor mulighet for at jeg hadde tatt kontakt 😉

  2. Taubanevegen sier:

    Så gøy at han tok kontakt med deg! 🙂 Tja, ikke lett å si hva jeg ville gjort… Hadde nok tenkt at det både var spennende og skummelt på samme tid! 😉

    Flott service du fikk fra Kremmerhuset! Og stjernekroken i sofaen var fin. Likte VELDIG godt den beige med de små stjernene.

    Har oppstarten i barnehagen gått fint hos dere også?

    Ønsker deg en fin uke! 🙂

    • ja,synes det var kjempe morsomt!men synd det var på «feil blogg» slik at jeg ikke så kommentaren før nå :-p Kremmerhuset er flinke på service ja,suverent! koslig at du likte stjernekroken og putene 🙂 Joda,oppstarten har gått veldig fint hos oss også. men på sin 4.barnehagedag ble søta syk og er på sin 6.sykedag 😦 oppstarten sin i barnehagen det,velkommen bakterier :-p ha en fortsatt fin helg!

  3. Lite hi sier:

    Så artig da! Kjedelig at du så kommentaren for seint. Jeg hadde nok ringt for å høre mer om konseptet. Leste på en annen blogg om ei som var med på noe sånt spørs om det er samme programmet? Der skulle de rydde kjelleren osv. for å se om de fant noe med stor verdi – og pengene fikk selvsagt deltakeren selv. Tror ikke vi hadde kommet til å blitt med da, for mannen i huset vil ikke under noen omstendigheter komme på TV 😉 (Bortsett fra når han blir zoomet inn på RBK-kamp, lerkendal 😉 ).

    • det er godt mulig det er det samme,så det var en som skrev om programmet på facebook. noe med en auksjon? Men de hadde nok ikke fått komme hit for å sjekke verdien på ting og tang nei,det bryr jeg meg ikke om. 🙂 nei tv der setter jeg grensa,vil ikke i lokalavisa engang jeg :-p


Legg igjen en kommentar

