God service av Kremmerhuset!

For en stund tilbake vant jeg en konkurranse hos bloggen til  Kremmerhuset.

Jeg mottok premien og ble kjempeglad,men skuffelsen var dessverre tilstede da jeg fant ut at det manglet 1 krus Dermed tok jeg kontakt med Kremmerhuset på mail og facebook…svaret var at jeg skulle få en adventsgave fra de med tema stjerne.Ojoj…spennende!Så glad jeg ble!(de hadde glemt å svare meg på mail,men kom på det da jeg skrev til de på facebook)

image

Snuppeline prøver å snike seg med på bildet ser dere…luringen til mamman sin!

Det passet meg perfekt,stjerneelskende som jeg er!Gleden ble enda større da jeg mottok stjernekruset og det siste stjerneputetrekket deres!(jeg spurte om hvorfor denne ikke var å finne på nettbutikken lengre)  For en god service!All skryt til alle kremmermus 🙂 Kremmerhuset alltid i mitt hjerte!! Jeg fikk vel putetrekket som et plaster på såret da, å det lille betyr mye for meg altså! Så lite skal til 😉

image

Her er mitt lille stjernehjørnet på sofaen!stars stars oooh stars…putetrekk fra Kremmerhuset og pledd fra Living .

Hva synes du om hjørnet mitt? Har du fått god service på en Kremmerhus butikk noen gang?

8 kommentarer on “God service av Kremmerhuset!”

  1. Oi så heldig du var der 🙂 Kjempe fint putetrekk og koselig hjørnet i sofaen!! Elsker stjerner, så her er også sofaen stappet med stjerneputer…hehe

  2. Tonje sier:

    kosli me så go service 😀
    får lyst t å handel dær mer da ja 🙂

  3. Lite hi sier:

    Hurra! 🙂 Utrolig bra! Fint ting du fikk 🙂

    Ja, har opplevd god service på Kremmerhuset. Jeg fikk rabbat på en vare som var bitte,bitte,bittelitt ødelagt 😉 Ble glad da!

  4. Tonje sier:

    Veit dæm har på Nille ja, men æ syns denj fra riviera maison va såå søt 🙂 Men dæm e utsolgt overalt på nette dær æ har foinnje dæm.
    Men einnje væll opp me denj fra nille tænke æ, lik så greit nårn har småbarn i huse 😉


Legg igjen en kommentar

