DIY dørkrans

For å få en unik og fin dørkrans er det mye man kan gjøre selv.Bare man kommer på det!Selv fant jeg en krans med en sløyfe og bjeller på som jeg ikke hadde noen planer om å la være på…dermed startet prosjekt dørkrans! Slik var kransen da den kom fra butikk:

image

Slik ble den etter jeg endelig hadde fått opp knutene og fått av bjellene.(hva kan jeg bruke bjellene til nå da tro?)

image

Naken og pen…slik skal den være resten av året.Men nå har jeg fått pimpet kransen litt opp til jul. Denne gang med et enkelt silkebånd med stjerner som jeg hadde liggende.

image

Enkelt og pent…til kvelden må man ha litt lys også 😉

image

Dessverre var det ikke enkelt å gjemme saken batteriene er i da…hoho.så det må jeg få gjort noe med 🙂 Dette ble dagens tips fra meg til deg!Ha en fin dag i kulda!:)

4 kommentarer on “DIY dørkrans”

  1. Så stilig det ble! Nå har endelig jeg også fått opp krans 😉


Legg igjen en kommentar

