Juleshopping på Living!

Jeg trodde aldri jeg skulle få meg til den O store butikken Living,(som alle snakker om) men joda! Jeg kom meg visst dit i går takket min kjære samboer 🙂 Så da har man vært der også gitt…alt for stor butikk for min smak. Men åh,det var mye pent der…siklet spesielt på en stk pute med stjerne på med en gang jeg kom dit…Men konklusjonen min var at vi allerede har fullt opp i både sofa og stoler med puter! Mens min kjære samboer kunne fortelle på vei ut av kjøpesenteret at det aldri ble for mye puter…grrr.Da var jeg et sekund fra å løpe opp igjen etter den puta…menmen…det ble ingen pute denne gang. Men derimot litt julepynt i hvitt!

image

image

image

Jeg ble forresten  pittelitt skuffet over Living,tror jeg hadde litt store forventninger til butikken . Har du vært på Living? Hva synes du? Jeg skulle jo forresten handle julegaver…men alt ble til meg denne gang!Neste gang kanskje?hihi….

4 kommentarer on “Juleshopping på Living!”

  1. Vi har endelig fått Living her på Sørlandet, men jeg har ikke fått vært der enda. Jeg gleder meg til å ta en tur etterhvert 🙂

    Fine, fine saker du har kjøpt 🙂

  2. Taubanevegen sier:

    Likte kjempegodt kulene, hjerte- og stjernepynten, så fint! 🙂 Neverenglene (for det er never?!;)) var søte.

    Har ikke vært på Living. Nærmeste Living- butikk herfra er vel i Oslo- området.

    Så gøy at du har fått premien fra Kremmerhuset! 🙂


Legg igjen en kommentar

