Dørkrans

I hele 2 år har jeg lett i alle butikker etter den perfekte dørkransen.

Den skulle ikke være for stor,og ikke med mye dill og dall.Helt enkel som kan brukes året rundt… Her om dagen fant jeg den jammen meg! Før den ble slik jeg ville måtte jeg ta av de julete sløyfene og bjellene.

image

Det er nå forandringen begynner… Gjett hva jeg har gjort med de da?Det er ikke store sakene,men det er litt 😉

Etterbildet kan dere få se når de søte kransene er kommet på ytterdøra og i inngangspartiet! Spenningen lenge leve…man må jo pynte og dekorere inngangspartiet til jul også 😉 ikke sant? Eller pynter du ikke mer ute nå som det nærmer seg jul? Synes det er så koslig med alle lys ute og slikt nå…et lite hint 😉

2 kommentarer on “Dørkrans”

  1. de var kjempefine!! Gleder meg til å se dem på døren 🙂 Jeg har den runde kransen i hvit, men den ligger i en kasse akkurat nå :/ må få gjort noe med det!


Legg igjen en kommentar

