Adventsstake…

I helgen som kommer er det allerede advent….

Siden jeg har arbeidshelg så har jeg funnet frem adventsstaken i dag.

Gjorde det svært enkelt i år da…;)

image

Fant lik så greit frem den samme som jeg brukte i fjor. Den er enkel,flott og litt røff med konglene oppi. (sprayet noen av konglene i fjor å kastet bokstavelig talt litt glitter på de)   Får se om kreativiteten kommer etterhvert…å om jeg kommer på noe mer spennende å gjøre med den!

Lilla er fargen min i adventstiden – hva er fargen din?

Dagene går så alt for fort,jeg finner ikke tid til alt jeg vil gjøre!

image

(saken bak der er noe av mannens interiør,the one and only han har på stua for å si det sånn,hoho)

image

 

image

Mmm…klemmentiner mens man venter!

God adventsfeiring folkens! Gleder meg alltid til å tenne på det første lyset 🙂

4 kommentarer on “Adventsstake…”

  1. Lite hi sier:

    Kjempekoselig adventsstake! Det enkleste er ofte det beste 😉

  2. Her i huset glemmer vi ofte hele adventstiden :/ jeg har en gammel stake på loftet, så blir vel til at jeg bruker den i år også. Blir litt mer stas når Amalie skjønner mer av det 😉

    • uffda,det må da dere ikke gjøre! den koslige forberedelse/ventetiden til jul jo 🙂 hvordan ser din stake ut da? joda,selfølgelig mer stas når hun skjønner mer av det 🙂 synes det er koselig allikevel jeg,spennende for oss voksne også ventetiden :-p


Legg igjen en kommentar

