Pakken er kommet!

Da har pakken min fra Kremmerhuset kommet. Konkurransen var enkel :legg igjen en kommentar på hva du ønsker deg fra kremmerhusets nettside for kr 500.Her er tingene som som jeg valgte og fikk i posten:

image

Stjerneputetrekk m/innlegspute(like tykk som en vanlig pute???)

image

Pepperkakeform snøflak

image

Uglelampe(jeg må bare få kjøpt en sparepære…)

image

Den nydligste store konglen i sølv!

image

Flotte saker eller hva?? Jeg må nok handle meg det andre stjerneputetrekket på nettsiden deres også! Jeg var så dum at jeg trodde dette stjerneputetrekket var baksiden på putetrekket med den store stjerna på! Koppen med stjerne på manglet…men mulig den var over kr 500 summen jeg vant for.Isåfall må jeg nok kjøpe både putetrekket og koppen 😉

6 kommentarer on “Pakken er kommet!”

  1. Så fine ting du vant! Heldige deg 😀

  2. anette sier:

    Gratulerer så mye som vinner, var jo flotte ting du hadde ønsket deg. Den ugle lampa står på ønskelista mi også, pluss en del annet fra kremmerhuset, hehe 🙂

    Fin blogg du har..!

    God helg =)

    • Takker,så koslig med en hyggelig kommentar! uglelampa er så skjønn,den skal snuppeline få på rommet sitt 🙂 Ja,mye man kan ønske seg fra kremmerhuset ja! Tusen takk,god helg til deg også!

  3. Elma sier:

    Grattis! 🙂

    Så lenger nede at du har fått deg Pappelina matte, hehe…
    Jeg var også på tur til å kjøpe meg 2 stk, en til kjøkkenet og en til gangen. Men over 1000kr, for bare den ene…?! Nehei, ass! Så gikk jeg på Home&Cottage og kjøpe meg to stk til 649kr.
    Ikke Pappelina da men…syns det er bedre å kjøpe billigere, for man går fort lei.

    • Ja,det var dessverre svært dyrt for den pappelina matta. Men jeg er av den personen som ALDRI kjøper meg noe dyrt. Kjøper alltid rimelig interiør osv,så shit au! Denne gangen fant jeg den perfekte. det som er så lurt er at om jeg blir litt lei av den ene siden så er det andre farger på andre siden. så det er nesten to matter i en 😉 Billig er alltid bra,men denne ene gangen ble det dyrt. jeg tok meg råd!


Legg igjen en kommentar

