DIY stjerne

Mine to herlige tantebarn har fått perledilla den siste tiden og de perler og de perler! Opp i all perling så kom de på sin kjære tante(lucky me!!) som er så glad i stjerner.

Denne gang perlet de en søt liten stjerne, som selfølgelig har havnet inn i interiøret på stua.

Må jo vise frem det man får 🙂

image

image

Noe av de beste gavene man får er jo de hjemmelagde!Synes ikke du?

Jeg setter i hvert fall veldig stor pris på hjemmelagde gaver.

En annen dag perlet de to julehjerter med ordene god og jul på til meg,men de bestilte jeg selv altså. De har jeg planer om å henge i kjøkken vinduet eller noe. Høres i hvert fall koslig og fint ut,men vi får se hva jeg finner ut 😉

image

Et tips til dere lesere er å la ungene perle et visst antall like stjerner (sirkler,hjerter osv) eller lignende som man kan bruke til «glassunderlag» til f.eks juleaften eller nyttårsaften. Det er derfor mine tantebarn perler så fælt om dagen, de har fått i oppgave å lage 9 glassunderlag til juleaften. Veldig greit at de har noe å sysle med frem til mot jul også.

Kreativt og veldig personlig! Ikke sikkert det er mange hjem som har slike? Eller? Slike glassbrikker kan brukes hele året eller kun ved spesielle anledninger. En god ide til julegaver også…;)

Ellers er ikke blogglysten på topp her hos meg…derfor det er så stille fra meg i det siste…

Vi skal forresten feire 1 års dagen til snuppeline i helga som kommer. Det blir spennende det!! 🙂

Selv skal jeg på jobb…2 dager til i uka her nå så blir det fullt fokus på hus og hjem og 1 års feiring til helgen! Mye som skal planlegges og gjøres 🙂

Ønsker dere en fin dag!

4 kommentarer on “DIY stjerne”

  1. Lite hi sier:

    Åh, så koselig da :o) Artig med hjemmelagde gaver! Takk for gode ideer 🙂 Kanskje vi skal lage noe sånt på juleverksted i år 😉

  2. Så fin stjerne 🙂 det var en god ide med glassunderlagene! Jeg elsket å perle når jeg var liten, gleder meg til jeg og Amalie kan kose oss med slike ting etterhvert 🙂


Legg igjen en kommentar

