Mens vi venter…

Mens vi venter på advent og julestrid klarer ikke jeg å dy meg….det snør ute og det er nok til å få meg i julestemning.

image

Jeg har pyntet med julelys og fått opp en ny adventsstake som jeg bare måtte ha.( siden kaos pus ødela en slik en i fjor!!)

image

image

Så mens vi venter har jeg lyst til å begynne med både julebakst og ikke minst høre på julemusikk.Men har man lov?

image

Selv lever jeg i den tro at alt er lov så lenge det ikke går utover andre;) hihi…så hva synes du?er jeg for tidlig ute?tiden går jo så utrolig fort!!!skal jeg rekke å nyte alt må jeg begynne nå! 🙂

8 kommentarer on “Mens vi venter…”

  1. ja hos dere så var det jo virkelig julestemning med masse snø :D..hehe. Det VAR snøher også, men den er borte nå…. Nå er det bare meldt plussgrader og regn fremover…så jeg venter nok med julepynten en stund til….Men gleder meg til å pynte jeg og 🙂

  2. Ewy Marie sier:

    Jeg har kjøpt svibler og en rosajulestjerne. Men jeg håper å få ordnet det jeg håper på : )

    • oj,allerede? må vente en stund før svibler kommer jeg inn jeg,de blomstrer jo så raskt de kommer innom hus! julestjerne vet jeg ikke om jeg kan ha,har en pusekatt som plutselig kan spise på den :-p hva håper du å få ordnet da?

  3. lite hi sier:

    Hihi, så artig. Mamma har også slike kryssende engler 😀 Gleder meg til begynne jeg også – men det blir ikke riktig enda. 😀

  4. Cecilie sier:

    Så koselige bilder 🙂


Legg igjen en kommentar

