Jeg vant hos KREMMERHUSET!

Jippi! Jeg har vunnet på en konkurranse på bloggen til Kremmerhuset. Nettbutikken har fylt sitt aller første år. (samme som snuppeline, hun blir 1 år om 17 dager!!) De feiret dagen med å dele ut 10 gavekort på kr 500,- For å delta måtte jeg legge igjen en kommentar på bloggen deres og fortelle hva jeg ønsket meg fra nettbutikken. Det klarte jeg uten problemer, tror jeg brukte 5 min på dette!

http://kremmerhusbloggen.blogspot.no/2012/11/vant-du.html?showComment=1352106981077#c1312150877511499554

Her er mine ønsker fra  nettbutikken til Kremmerhuset som jeg snart får tilsendt i posten!!

🙂 🙂 🙂

Stjerneputetrekk – pent pent pent!! I love stars!!

Image

+ innleggspute

Stjernekrus – min nye te kopp favoritt?

Image

Pepperkakeform snøflak – så søt

Image

Juletrepynt sølvnøtt – pen og nostalgisk

Image

Denne flotteste uglelampa skal jeg gi til snuppeline i 1 års gave – så får hun en flott lampe på det nye rommet sitt 🙂 Skulle hatt den selv,men hun fortjener det nå når hun blir en så stor pike!

Image

Kremmerhuset made my day!! 🙂

Ha en super fantastisk dag folkens!! Det skal jeg ha 🙂 Sola skinner og jeg er så glad! Selv om jeg skal på 2.vakt senere i dag! 🙂

Har du handlet på nettbutikken til Kremmerhuset? Det har jeg, skal definitivt gjøre deg igjen! 🙂 Fornøyd med levering og all service som alltid hos de.

Hipp hipp hurra for meg som vant en konkurranse hos Kremmerhuset bloggen, min favoritt butikk 🙂

4 kommentarer on “Jeg vant hos KREMMERHUSET!”

  1. wow, så utrolig heldig du er. jeg ELSKER kremmerhuset. for en fantastisk flott butikk. Masse flott du har sett deg ut her! 🙂 Elsker stjerner jeg også, så hadde nok valgt det samme…hehe

  2. Ewy Marie sier:

    Masse gratulerer : ) vel fortjent : )


Legg igjen en kommentar

