Dyr i interiøret

Den flotteste hjorten er kommet på plass på veggen i stua.

(rettere sagt ved siden av bilderamma og de andre bildene)

Den var så «billig»at den bare ropte navnet mitt der den lå. Godt gjemt under bordet på butikken… Enn det, denne flotte saken var plassert under et bord !

Men ingen flotte dyr kommer unna meg!!!Så den ble nok min heldigvis…
image

Pen og ikke minst billig, da ba den søtt om å bli min ja. Flotte, majestetiske saken…Gjett hvor mye(lite) jeg betalte for denne?

Sorry for lite blogging for tiden…livet tar litt plass om dagen. Så da trenger jeg å bruke tiden på annet!

Ha en fin kveld folkens 🙂

14 kommentarer on “Dyr i interiøret”

  1. silje sier:

    Den var jo kjempe flott:):) er veldig glad i dyr i interiør eg og:) Men vil spare det til jul:) men hvor fikk du tak i denne herligheten da?:):)

  2. Krusmynte sier:

    Så utrolig fin den er da:) ingen anelse om hvor den er kjøpt eller hva den kostet. Men uansett så var den nok verdt det:) veldig fin;)

  3. Marianne sier:

    Den var veldig fin:) Er den veldig stor? har lyst på sånn selv;)

  4. Krusmynte sier:

    Din heldiggris som vant hos kremmerhuset;)

  5. Taubanevegen sier:

    Så flott hjort! Og gratulerer med premie fra Kremmerhuset! Heldige du! 🙂 Uglelampa er kjempesøt, den blir nok flott på rommet til lillejenta deres! 🙂


Legg igjen en kommentar

