En ny venn…

På Mandagen som var flyttet det inn en ny venn her hos oss. Han henger høyt på veggen, litt majestetisk faktisk…kan du gjette hva det er? En liten smakebit…

image

Majestetisk,flott og uendelig vakker…selfølgelig er den nye kompisen et dyr 😉 Men gjett hvilket dyr?

4 kommentarer on “En ny venn…”

  1. Jeg tipper det er en flott hjort 🙂 Her i huset har vi ekte vare, mannen er jeger ser du 🙂 Tok me litt tid å venne meg til det store elghuet som pryder trappeoppgangen, men nå legger jeg ikke merke til det lenger 😉

    • riktig 🙂 åååå,hoho. det hadde ikke jeg klart å hadd :-p sleit nok med den stooore elgen som stod i lobbyen på jobben min jeg. er SÅ sikker på at elgen kikket surt på meg :-p hjortehodet hang 2 dager i stua før mannen min la merke til det :-p


Legg igjen en kommentar

