Morgenmys…

Etter en fantastisk dag i går så slapper jeg og snuppeline av og koser oss på morningen. Igår var en av de beste dagene på lenge! Helgevasken ble tatt, jeg fikk måkt 25cm med snø(en times tid,ttt med stor gårdsplass!), ryddet garasjen og kjøpte meg ny bil!!!!

image

image

image

Tror dagen i dag blir like strøken også, håper jeg får en telefon og at jeg får hentet nybilen i dag!!Men før det skal jeg ut å se etter nye vintersko og måkke nye 10cm med snø som kom i natt!! Kong vinter meldte sin ankomst litt brutalt med mye snø i går….forutenom det så har jeg 2 dager med jobb foran meg!

Ha en riktig god helg folkens!!!

4 kommentarer on “Morgenmys…”

  1. Gratulerer med ny bil! Åssen bil ble det? 🙂

    God jobbehelg 🙂

  2. Krusmynte sier:

    Hos dere går det unna:). Snømåking frister ikke kjenner jeg:)
    Gratulerer med ny bil:)!


Legg igjen en kommentar

