Ønsker i strikk!

Jeg ønsker meg så mye i strikk for tiden…tror det har noe med å gjøre at det er kaldt ute og at julen nærmer seg med store skritt.

Strikk er godt og varmt og ikke minst fine julegaver, hjemmestrikket eller ei…

Jeg hadde store planer om å strikke meg et slikt putetrekk i flette strikk…men her sitter jeg med øvekluten min og kommer egentlig ingen vei!

Så jeg får bare ønske meg ting og tang i strikk istedet for å satse på min lille strikkekarriere…

Pledd fra Kid interiør – nydelig,men deretter er prisen også..

Kr 599,-

Nydelig pute fra H&M til Kr 199,-

Nesten en slik en som jeg vil ha…bare at jeg vil ha en med kun 2 ulike riller.

Denne blir seende litt for «rotete» ut for meg.

Pledd fra H&M Kr 499,-

Pute fra H&M kr 199,-

Jeg har flere ønsker i strikk som flettesokker, votter i flettemønster, telysestaker i flettemønster osv osv. Listen er laaang,men her ser dere noe av mine ønsker i hvert fall 🙂

Jeg liker det flettemønsteret utrolig godt!

Så er du flink og strikke så må du vite at dette er gaven å gi til meg 😉

Have a nice day!

10 kommentarer on “Ønsker i strikk!”

  1. silje sier:

    ååå stikk er bare helt nydelig:) Eg har selv det stikk teppe fra KID, må si det er verdens fineste og BESTE teppe eg noen gang har bredd over meg:) verdt hver eneste kr, er jo billig i forhold til stikk tepper som villapaprika har.. Eg selv hadde aldri betalt over 1000 lappen for et teppe. Men så var eg så heldig så fikk det flotte teppe fra KId til bare kr 300,- (50 % er gøy)

    Får håpe du finner flotte stikkeputer under treet i år da:)

    Ha en super fin dag søte deg:)

    • jaaa 🙂 du var skikkelig heldig og fikk kjøpt det til 50%!!! har ikke sett på siden til villapaprika jeg…er ikke det veldig dyrt der tro? jeg har aldri betalt 600 kr for et teppe heller..usj heller!jeg blir varm av ett som kostet meg 300kr så 😉 ja jeg håper jeg finner flotte strikkeputer og pledd under treet i år 😉 takk i lige måde! 🙂

      • silje sier:

        Jepp:) nei eg er lik som deg. koster det så mye for et teppe kan du bare være for min del:P hehe ja hun har strikk tepper fra lama til over 1000 lappen.. det blir litt drøyt for min del, men er jo noen som kjøper detog så:) Sjekk ut helenesinterior.no hun har flotte strikk puter til en kjempe flott pris.:) 159 kr:) masse fint der inne og så har hun veldig kjekke priser:) ta en titt:)

      • oj,såpass ja! sikkert pga lama er et designmerke da tro? ja uff…rimelig er bra det også! oj,ja det skal jeg sjekke ut. takker for tips 🙂

  2. Så mye fint! Skulle så ønske at jeg også kunne strikke 🙂 Tenk så mye fint man kunne ha laget!

  3. Strikk er definitivt fint! Jeg er så heldig å ha en flink mamma som har strikket putetrekk til meg, men det er jo masse man kan kjøpe også.. passe på lommeboka, ja 😉

    • Så heldig du er,har en søster som trikker jeg også. men hun han nettopp operert i hånden.så jeg kan ikke mase på henne om å strikke til meg :-p JA,man må definitivt passe på lommeboka i disse førjulstider! 🙂 Ha en flott dag!

  4. Cecilie sier:

    Strikk er nydelig, ønsker meg også strikket interiør til jul, gjerne med flettemønster 🙂


Legg igjen en kommentar

