Utfordring til deg!

Ja nå kan dere gjette hva krukka ble fylt opp med? Jeg fylte den med hvite og rosa pikekyss – altså ikke spiselige sukkerklumper som egner seg bra til pynt! Så lenge min egen sukkerklump av samboer klarer å holde fingrene av krukka så!;) sukkermonsen min han…

image

Denne krukka minner meg om slike de hadde på butikken før i tiden…bare at de hadde brunsukker i de. Slike store harde drops som vi spiste da vi var små…de brukes i f.eks tomteøl 🙂 gamle gode minner…

image

Sukkersøtt ikke sant? Synes selv det ble rålekkert jeg! Passer vel best oppå en eller annen hylle på kjøkkenet som jeg ikke har…men vi får se om jeg kanskje finner på noe lurt! Nå er den plassert på kjøkkenbenken der jeg synes det begynner å bli for mye stæsj og interiør…jeg har jo et stort kjøkken med god plass. Men det kan faktisk bli for mye her også….så…hva er krukka di fylt med? Jeg sender utfordringen videre og ønsker at du som leser skal lage et innlegg å fortelle meg hva krukka di er fylt med og hvorfor!Legg link til innlegget ditt under kommentar så jeg får se 🙂 Er du all in!?

Legg igjen en kommentar

