En søt liten…

En søt liten krukke har funnet veien hjem til meg. Man får jo aldri nok av disse søte små på kjøkkenet. Den kostet meg hele 25kr,så jeg måtte bare ha den. Er fortsatt litt usikker på hva innholdet skal bli…har du noen tips kanskje?

image

image

Når tiden er kommet blir den fyllt opp med kokosmakroner som jeg fikk min elsk på i fjor 🙂 Men denne gang blir det hjemmelagde og ikke butikk kjøpte! Ha en strålende søndag kjære lesere!

4 kommentarer on “En søt liten…”

    • haha nei :-p helst ikke noe vi kan gå å gnoffle i oss… 😉 vurderer å bare kjøpe en pose med pikekyss for å pynte opp…jeg spiser i hvert fall ikke det! Men spørs på min kjære søtmons samboer da 😉 om kanskje krukken blir tom :-p

  1. Enig med Krusmynte, søte og fine godsaker ville jeg hatt på den 🙂


Legg igjen en kommentar

