Før/etter furu rom!

Før og underveis:

Grunning ferdig på alle 4 vegger…kun tak igjen! Sa jeg KUN tak? Jeg mente det ¤#!!# taket igjen… 😉 Mye jobb og mye slit på dette rommet…

Det er så rart å tenke på at rommet er som natt og dag før og etter!

Men pokker om jeg noen gang i hele mitt liv skal male et furu rom igjen…!

En liten sniktitt nå:

Dette er da snuppeline sitt nye rom, blir spennende når hun skal sove sin første natt her.

Endelig er man ferdig,nå er det «bare interiøret» igjen.

Å det er jo ikke bare bare som dere vet 😉

 

6 kommentarer on “Før/etter furu rom!”

  1. Skjønner godt at du er lei av å male furu 🙂 Det er ikke noe moro. Men det ble veldig fint 🙂 Gleder meg til å se interiøret du velger 🙂

  2. Krusmynte sier:

    Så fint det har blitt da:) interiøret er det artige som er igjen etter å ha malt og malt;)

  3. Taubanevegen sier:

    Så flott rommet har blitt! Bra jobba! 🙂 Kos deg med å innrede rommet, gleder meg til flere bilder! 🙂

    Fin tirsdag til deg!


Legg igjen en kommentar

