Rommet er ferdig!!

Forrige uke ble vi endelig ferdig med rommet til snuppeline! Ja, endelig…puh. Må innrømme at det har vært utrolig slitsomt med mange arbeidstimer å få dette rommet fra furu til beboelig! Aldri mer…men da kan jeg jammen meg «krysse det av lista også». Her har dere en liten smakebit av rommet.

image

Mangler en del å ordne på rommet enda…det viktigste er å få inn selve senga og få opp lampa hennes. Ellers mangler det å henge opp bilder og hyller…(senga må framonteres for å få den fra vårt rom til hennes)Vi må også på shopping for å finne en ny matte hun kan ha der inne, hun skal få slippe å ha den fargeløse rya der inne. Hun er jo en snuppeline som trenger farger må dere vite!!! 🙂 Ønsker dere en flott høstdag! Ps snart er det jul…her er det drukket 1 julebrus og spist en mandarin 😉 hihi…

2 kommentarer on “Rommet er ferdig!!”

  1. Så koselig det ble! Der vil nok snuppeline trives veldig godt 🙂 Hvilken farge har du brukt på veggene?

    Hihi, tvystarter du? Det har vi gjort her også, selv om jeg egentlig liker å vente til slutten av november 😉 I fjor etter jeg hadde fått Amalie fikk jeg helt dilla på julebrus! Godt hun ikke reagerte på kullsyre 😮

    • takker,som sagt er ikke helt ferdig å dekorere rommet da.så blir nok bedre 🙂 jeg brukte fargen teblomst. Oh yes…jeg tyvstarter og er ikke redd for å si det! 😉 gleder meg sånn til jul nå!! 🙂 hadde faktisk ikke dilla i fjor jeg…heller på sjokolade under svangerskapet :-p hihi ja, bra hun ikke reagerte og du ikke reagerte ved halsbrann 😉


Legg igjen en kommentar

