Drittduk…

For en stund siden kjøpte jeg den skjønneste duken i pvc plastikk med stjerner på Kid.( betalte kr 350kr å tenkte at dette var et godt kjøp….) Jeg skulle ikke ha en slik som  det var mye skinn i,så valget fant på denne. Men jeg angrer svært nå, for med barn i hus så blir det litt søl…å det viser seg det at flekkene sitter som støpt inn i duken. Jeg har prøvd å fjerne flekkene med flekkfjerner,jif,zalo, ja alt…you name it!!! Har ikke du kjære leser et tips til hva jeg kan få bort disse flekkene med? For meg ble dette et dårlig kjøp…

image

…og dermed en drittduk med flekker på mitt stuebord! Æsj…

image

Hva anbefaler du at jeg gjør?tips taes i mot med stooor takknemmelighet!!!

4 kommentarer on “Drittduk…”

  1. Krusmynte sier:

    Åh, så kjedelig da.. Jeg er veldig dårlig på det med flekker,så har ikke så mye tips:). Jeg er veldig glad i google når jeg lurer på noe;)

  2. Lite hi sier:

    Nei, så kjedelig! :/ Prøv Total clean (textile cleaner) – kjøpte den på møbelringen. Mulig de har den på andre lignende butikker også. Den fungerer på alt! Her har den fjernet oljeflekker, karriflekker osv. Håper det ordner seg. Klem


Legg igjen en kommentar

