Helgestart…

Jeg startet denne Fredagen med å våkne opp med en tett nese og vond hals. Lite man kan gjøre med det når det først har inntatt kroppen. Men allikevel prøver jeg og forebygge forkjølelsen med en god og varm kopp med te! Det er godt både for  kropp og sjel hører jeg de sier…

image

Typisk at forkjølelsen må komme når jeg har arbeidshelg! Rååååkjedlig spør du meg…bah! Ellers skjer det lite spennende i helgen.Blir vel å konsentrere seg om jobb og mest mulig snuppeline og samboerkos.

De jeg elsker høyest i verden…:)

God helg kjære lesere. Jeg tar helgen fri fra blogging!

4 kommentarer on “Helgestart…”

  1. Huff da, du må ha masse god bedring og en god helg 🙂

  2. Krusmynte sier:

    Så kjedelig da.. Får håpe den holder seg unna:). Koser meg med te selv nå:) deilig.
    Du får ha en fin helg:)!


Legg igjen en kommentar

