En sjarmerende…

Et shabby chic vinstativ fant veien hjem til meg! Egentlig var jeg ute etter et litt større, men dette var så nett og sjarmerende så jeg måtte bare ha den.Jeg fikk den overraskende nok av ei som skulle flytte, er jeg ikke heldig?

image

Jeg er litt usikker på om jeg vil ha det slitt slik som det er eller om jeg skal spraye det. Hva tror du? Er den finest som den er eller må jeg spraye den?hmmm…vanskelig valg! Tror jeg må fylle vinstativet opp med vinflasker og plassere det på kjøkkenet der hvor det skal være først jeg . Så får jeg bare ta det deretter.

image

4 kommentarer on “En sjarmerende…”

  1. Krusmynte sier:

    Så fint,så fint!:) Syns den var veldig fin som den er jeg. Det kommer helt ann på hvor du skal ha det, med tanke på det om jeg hadde valgt å spraye det;)

  2. Tonje sier:

    Den var kjempe fin! Er ute etter noe lignende selv! Utrolig heldig du var!:D


Legg igjen en kommentar

