Bruktbutikk funn!

Jeg har tidligere i år invitert mine foreldre til nyttårsmiddag…men fant fort ut at jeg manglet serveringsfat og skåler! (før jeg sjekket middagsservicet mitt…som jeg enda ikke har sjekket by the way!)Derfor «måtte» jeg dra til gjenbrukstorget å finne noe småtterier!                                                                                      Her er funnene:

image

image

Egersund fajanse 😉 Pent og sjarmerende…

image

En nydelig vinkaraffel til kr 25!

image

En søt skål til snuppeline – dinosaurer er da like morsomt for jenter 😉

image

Alt dette fikk jeg for 250kr ! Så nå kan jeg invitere til middag. Skal bli godt å servere middag til mamma og pappa istedet for å alltid dra til de på middag 😉 Så slipper de å alltid stå for maten! Jeg elsker jo å være vert og ordne opp til fester og slikt…så dette passer meg midt i blinken! I am a planner 😉 Hva synes du om bruktfunnene?

2 kommentarer on “Bruktbutikk funn!”

  1. Veldig fine 🙂 jeg liker også å invitere til middag! 🙂 Synes det er koselig med alt som hører med, matlagingen, pyntingen og ikke minst besøket 😉


Legg igjen en kommentar

