Før/etter tørkerullholder

Trodde ikke at min lille plan angående denne tørkerull holderen skulle være så vanskelig. Men jommen sa jeg smør! Fra før av har jeg grunnet den hvit, nå var planen å «decopage» den med en serviett.

image

Enklere sagt enn gjort…på toppen så fikk jeg det til med en gang. (eneste som mangler er blank lakk) men på bunnen ble det bare rot,for mye lim…for mye serviett. Ja, you name it. Det som kunne gå galt gikk galt. Så nå står jeg igjen med en tørkerullholder som er «fin» på toppen og kjedlig hvit i bunn. Men det er jo toppen på den man ser også da! Heldigvis 😉

image

Så spørs det da, om min kjære samboer kommer til å legge merke til forandringen…hihi. Hva synes du da? Finere før eller etter?

6 kommentarer on “Før/etter tørkerullholder”

  1. Etter 🙂 hihi, tror ikke mannen her hadde sett det med det første 😉

  2. Cecilie sier:

    Jeg syns den var finest etter 🙂 Den fikk litt mer pynt over seg, jeg hadde sikkert gjort det samme 🙂

  3. Anette sier:

    Den ble jo kjempe fin! 🙂


Legg igjen en kommentar

