En fjær…

Har funnet sin vei til sofaen min,eller rettere sagt et putetrekk med mange fjær på. Det er et flott putetrekk som har litt orientalsk preg over seg. Selv om jeg ikke er så orientalsk av meg i interiøret!

image

Så nå pryder denne sofaen sammen med ekornet som måtte dessverre vike for denne.

image

image

Hva liker du best av disse 2? Ekornet eller fjær? Synes de er flotte begge 2 jeg.Flott og en rimelig måte å fornye sofaen litt 😉          ELLERS så har jeg vært dårlig til å blogge…jeg tror jeg ønsker meg flere timer i døgnet! Snuppeline er blitt forkjølet,derfor skal vi være hjemme og kose oss et par dager for å se om hun bli bedre. Ha en fin dag folkens!

8 kommentarer on “En fjær…”

  1. Krusmynte sier:

    De var fine begge to:) Det ekornet kjøpte jeg på servietter her om dagen. Er jo så nydelig:)

  2. Begge putene er fine! 🙂 Kjenner godt til den følelsen at døgnet skulle hatt flere timer, det er sjeldent jeg rekker alt jeg gjerne skal ha gjort.
    Stakkars snuppeline! Masse god bedring til henne.

  3. Taubanevegen sier:

    Kjempefin fjærpute! Hvor har du kjøpt den? Ekornputa er veldig søt, putene er fine på hver sin måte! 🙂

    Håper lillefrøkna er i bedre form i dag.

    • tusen takk 🙂 den er kjøpt på princess,eller rettere sagt putetrekket er kjøpt der. er enig med deg,de er så forskjellige,derfor vanskelig å velge sin favoritt av de 2 😉 Lillefrøkna er ikke så mye bedre form,men det kommer seg.bare mor og far blir frisk også 🙂

  4. Flotte puter begge to! Tror faktisk jeg ville hatt begge i sammen, nå som det er høst og spart de pastellfargede til våren. 🙂
    Line


Legg igjen en kommentar

