Før/etter

Jeg har en vanlig tørkerullholder i trehvit stående på kjøkkenet .

Stygge saken som irriterte meg hver dag…

Derfor så  grunnet jeg den samtidig som jeg grunnet rommet til snuppeline,den ble hvit og flott nå 😉

Men er jeg ikke riktig ferdig med den, dette er bare midlertidig til jeg får gjort den ferdig.

Image

Image

Man trenger da ikke å bruke vanlig maling på en slik! Det ble pent med bare grunning også. Men som sagt jeg er ikke helt ferdig med den da 😉

Så hva synes du, likte du den best før eller etter?

4 kommentarer on “Før/etter”

  1. Krusmynte sier:

    Jeg er veldig glad i hvitt, så jeg syns den var finest som hvit:)

  2. Etter! 🙂 hvitt er finere 😉 Gleder meg til å se det endelige resultatet 🙂


Legg igjen en kommentar

