Inngangspartiet nå….

Jeg blir gjerne fort lei av forskjellige plasser og gjenstander i hjemmet,derfor bytter jeg OFTE ut og forandrer. Det har jeg nettopp gjort med inngangspartiet – ble så hjemmekoslig atte! 🙂

Jeg ville ikke ha eplekassen som oppbevaring av lekene til snuppeline lengre pga at hun kan stange borti de harde og røffe kantene. (er blitt en vilter og ivrig krabat som klatrer og utforsker overalt) Hun liker jo også å «bikke» lekekassen på gulvet slik at hun får tak i alt som er i kassen.(noe som ikke er enkelt med den tunge eplekassen) Så derfor ble det lurere å ta lekekassen vi hadde på rommet til henne istedet for eplekassen.

(en stk råsa boks fra ikea i plastikk)

Dermed ble eplekassen ledig og den havnet ute på inngangspartiet og alt innholdet som sto på gulvet der fikk komme opp. Det ble fint, ikke sant?

Image

Vi har forresten fjernet alt av utemøbler på terassen, for den blir ikke brukt nå som høsten er kommet og kveldene blir bare kaldere og kaldere. Cafesettet havnet derfor på inngangspartiet, koslig å ha en plass og nyte morgenkaffen på 😉 (så drar jeg gjerne med meg et saueskinn ute og sitter å nyter kaffen min ute mens snuppeline sover søtt i vognen sin) Man må bruke de små øyeblikkene og nyte det som kan mener jeg!

Kan ta noen bilder av cafesettet der det står senere hvis noen ønsker 🙂

Nå skal jeg nyte resten av søndagen med familien min, de som betyr mest for meg i hele verden! Vi skal plukke plommer og være ute og nyte det kalde høstværet 🙂 Med tantebarn og besteforeldre, herlige søndagen…

Senere skal jeg på personalfest med jobben, det blir koselig og godt for en mor med en sabla vond rygg etter en lang fredag med helgevask og biffsteking 😉

Litt kos må en jobbende mor unne seg 😉

God søndag alle sammen!

4 kommentarer on “Inngangspartiet nå….”

  1. Det ble veldig fint! Synes den kassen er så fin 🙂 det hadde vært artig å sett bilder av cafesettet også 🙂

    Fin søndag til dere!

  2. Krusmynte sier:

    Så koselig inngangsparti:)! Du får ha en fortsatt fin dag, og kveld;)


Legg igjen en kommentar

