DIY Dørskilt

Jeg har lenge fundert og grublet på hvordan jeg skulle lage mitt hjemmelagde dørskilt.

Jeg visste at jeg måtte ha en planke og en sprayboks, men der stoppet fantasien gitt…Tenkte å skrive skriften rett på planken. (prøvde på en drivved planke først – det fungerte virkelig ikke da skriften bare rant utover både med tusj og maling pga tørr planke selfølgelig) Der var den drivved planken ødelagt…

Jeg fant en ny liten planke og sprayet den med hvit sprayboks fra europris.

Deretter tenkte jeg og printe ut et ark på word og skrive over med sprittusj å satse på at sprittusjen skulle gå gjennom arket. (for jeg kan virkelig ikke å skrive SÅ pent jeg vil det skal bli på dørskiltet)

Image

Men tror dere det fungerte da? NEIDA…da holdt jeg på å gi opp. Men har jeg planer om noe så gir jeg ikke opp! Da prøver jeg til jeg får det til.

MEN  så kom jeg på den genial saken dymo maskinen!! Jeg kan jo skrive ut bokstaver og noen stjerner med dymomaskinen og sjekke hvordan det går – men teipen satt ikke spesielt godt. Derfor måtte jeg «kle» planken med  blank plastikk og satse på at dette går bra en stund i hvert fall. Er redd for at fukt og dugg kan ødelegge skiltet mitt. Men det ser vi da, nå har jeg i hvert fall fått lagd mitt eget Her bor skilt. ENDELIG!!! Det neste blir nok et LAUNDRY skilt 🙂

Image

Image

Jeg elsker å holde på med slike små prosjekt! Det store prosjektet rommet til snuppeline blir jo aldri ferdig :(( Liker du å holde på med prosjekt i hjemmet?

Ha en fin høstdag folkens! Snuppeline ligger og sover, etterpå skal vi en tur til Mimmi og deretter bort på besøk til en venninne. Herlige fridag 🙂

8 kommentarer on “DIY Dørskilt”

  1. Krusmynte sier:

    Det ble jo fint til slutt da;). Visste ikke at det var så vanskelig å få det til å feste seg.
    Håper dere har hatt en fin dag:)

  2. Det ble fint! Vi skulle også fått oss et dørskilt, men vet ikke helt hvordan jeg vil ha enda 😉

    Jeg er glad i prosjekter i heimen, men jeg liker best å planlegge dem og så kan mannen utføre dem, siden han er så handy og flink 😉

  3. Hilde Kristin sier:

    Flink du er 🙂 Jeg også elsker å holde på med slike små prosjekt. Du må gå inn på bloggen min å se.. http://www.hildeee.blogg.no 🙂

    • Takker 🙂 morsomt å få hyggelig tilbakemeldinger! ser du er også flink og kreativ! Tok en liten titt, du har allerede pusset opp rom? 17 år? flink du 🙂

      • Hilde Kristin sier:

        Takk takk 🙂
        Har pusset opp en del rom. Pusset opp soverommet mitt etter jul, og nå har jeg malt kjellerstua, og forskjellige småmøbler, og igår begynte jeg og male trappoppgangen, så er straks ferdig med den! Elsker slikt :-))

      • wow,du imponerer 🙂 kommer du hit å tar soverommet vårt i furu + gangen? :-p


Legg igjen en kommentar

