En planke…

En liten planke jeg fant i garasjen har blitt hvit og flott med bokstaver på.

image

Planken er blitt til et dørskilt, jeg ønsket meg et som ingen andre har. Det har jeg endelig fått…ting tar tid…Planken er prydet med dynamo bokstaver.Jeg ble kjempefornøyd med resultatet og gleder meg til å vise dere. Må bare fikse litt på bildet,ønsker ikke å legge ut våre private navn. Noe må man få ha privat også 😉

2 kommentarer on “En planke…”

  1. Krusmynte sier:

    Hehe, ser den;). Har sikkert blitt kjempefint:)


Legg igjen en kommentar

