Heldiggrisen meg…

Jeg har vært så utrolig heldig og ha hatt en  «byttehandel» med en venninne av meg. Dattra hennes fikk tøfler (som ikke passet til min snuppeline men perfekt til hennes) og jeg en slik lampe jeg ønsket meg på stua! Heldiggrisen meg fikk det som jeg ville!
image

Før hadde vi en lang og stor stålampe i bronse som har havnet på soverommet.  

image

Et slikt stort beist….
Den som er kommet i hus nå gir et mye lunere lys og er så søt der den står. Så slipper vi å bruke den dumme spotlampen i taket som lyser opp alt og alle… Håper dere har en fin søndag folkens!

4 kommentarer on “Heldiggrisen meg…”

  1. Krusmynte sier:

    Så kjekt da:). Ligner på den lampa jeg har tenkt vi skal ha etterhvert:)

  2. Så greit med en byttehandel! Lampen var kjempefin 😀


Legg igjen en kommentar

