Loppiskupp…

Her er noen nærbilder av mine kupp fanget på siste loppemarked.

Jepp, jeg sier fanget fordi man måtte virkelig fange disse for å sikre seg de 😉

image

image

To vakre eggeglass

image

En pen krukke i krystall for å ha isbiter i

image

En nostalgisk boks for å ha f.eks kaffe i

image

3 vakre gafler

image

En pen serveringsskål

image

En stoooor eske som var fantastisk til å bringe varene fra loppisen til bilen 😉 Det var mine kupp for denne gang,alt kun for kr 70,-!!! Hva synes du, fant jeg egentlig noen kupp eller ble det mye skrot? 😉 Hva likte du best av mine kupp/skrot i andres øyne? 😉

6 kommentarer on “Loppiskupp…”

  1. Bråtan sier:

    Så flotte skatter 🙂

  2. Jeg synes ikke det var skrot i det hele tatt! Jeg likte funnene dine 🙂 favoritten min var muggen, den var kjempesøt! 😀

  3. Lite hi sier:

    Nydelig farge på den muggen ❤ og for en nydelig juleboks!! 🙂 Jeg sliter sånn med å finne julepynt i "min stil" 😦 Så har nesten ikke noe julepynt i det hele tatt, hehe.. Litt av et luksusproblem 😉 Spørs om jeg gjør et innbrudd hos deg 😉

    Håper du har det bra! Klemmer

    • Takker 🙂 morsomt å høre at du har lyst å gjøre innrbrudd hos meg 😉 finner aldri julepynt jeg liker jeg heller.men den boksen passet meg perfekt! Jo,takk.alt bra med oss.jobber og sliter.koser oss i mellom slagene :).håper alt er bra med dere også 🙂


Legg igjen en kommentar

