Loppis…spenning i hverdagen

I går var mamma,tantebarnet mitt og jeg på loppis og fant noen kupp. Vi kom dit tidlig,men tydligvis ikke tidlig nok! Alltid når vi er på bruktmarked/loppis møter vi denne rare eldre gubben. Om han bare er en samler eller om han selger det videre er ikke godt å vite. Han bruker å ankomme med trillekoffert….gjerne 20minutter før det åpner. (skal ikke vi andre få en sjanse her?!?!!?) Feigt…

Selv synes jeg han er en frekkas for å ha tatt mine kupp :p skulle så gjerne ha hatt 3 av hans kupp!( 2 små fine hyller og en eldgammel skål med nisser)sånt er litt iriterende altså…Når vi først ankom på loppisen så jeg den peneste lysestake i krystall som jeg løftet fra bordet og viste  frem til mamma. Så kom det en sur dame: den er min!!!!! Jeg bare jada…jeg skulle bare se på den…(slapp av woman!!!)

image

Dessverre så kan man oppleve mange grådige folk på loppis,men noen ganger også trivelige folk. Jeg blir litt sjokkert.Desverre så er jeg ikke så tøff av meg i sånne situasjoner å lar gjerne de andre grådige knabbe det de sier er deres ut av hendene på meg.Frekt ja…uff. Men men…Jeg fikk i hvert fall noen små kupp da .Alt i kassen for kr 70,- – det er en grunn for at jeg elsker loppis! Billig bilig billig…Men ja,drar man på loppis kan man oppleve mye rart! Lenge leve grådige folk!! Loppis er spennende…litt spenning i hverdagen. Hva skjer neste gang? Blir det figthing over loppisvarer? hihi

4 kommentarer on “Loppis…spenning i hverdagen”

  1. Ewy Marie sier:

    Så alt for mange grådige folk ja. Godt man kan komme hjem med slike skattet til en fin pris : )

  2. Krusmynte sier:

    Ja, utrolig hva en møter.. 🙂 syns du fikk mye fint. Også så billig. Tror de overpriser på de loppemarkedene her jeg bor;)


Legg igjen en kommentar

