God helg!

Ønsker dere en riktig god helg 🙂

Kos dere,for det skal jeg! Samtidig som jeg skal gjøre litt fornuftig i og fortsette med oppussing av rommet til snuppeline. Men jeg skal også besøke en venninne(eller to?)og en loppis , spenningen lenge leve 😉

En vakker kopp som er blitt meg så kjær…Denne er kun MIN,tviler på at samboeren vil ta denne 😉 Å dere andre får ikke lov å ta denne 😉

Image

Klemmer ifra meg til deg

6 kommentarer on “God helg!”

  1. Goood helg til deg også! 😀

  2. Krusmynte sier:

    God helg til dere også:)

  3. lite hi sier:

    Herlig! Kos deg masse på loppis! Håper du er heldig og finner noe flott. Nydelig kopp DU har 😉 😉


Legg igjen en kommentar

